Teknoloji

Hayal kırıklığı yaratan 10 oyun

Son 10 yılda çıkan, bekleneni veremeyerek kalbimizi kıran 10 oyunu seçtik.

Hayal kırıklığı yaratan 10 oyun
21-07-2016 14:06

Oyun firmalarının henüz çıkmamış, geliştirilme sürecindeki oyunları bizlere tanıtırken verdikleri sözler, gerçeğe dönüşmemesi halinde küçük bir felakete dönüşebiliyor. Bu tür oyunlar için birçok örnek verilebilir, ancak aşağıda son 10 yılın bizlerde en çok hayal kırıklığına yola açan 10 oyununu sıraladık.

Mighty No. 9: Güçlü robot serisinin dokuzuncusu olan Beck'i canlandırdığınız oyun size hem çocukluğunuzu hatırlatacak, hem de ek multiplayer modları, eşsiz sanat çalışmaları ve oynanışla sizi etkileyecekti. Ancak Mighty No. 9, bunların hiçbirini sunamadı. Oyun pek hoş görünmediği gibi, eğlenceli de değildi.

Spore: Spore'da garip görünümlü, vahşi ve bir o kadar müthiş yaratıklar oluşturabiliyor ve onlara kendi kimliklerini kazandırabiliyordunuz. Ancak sorun, oyunun pek eğlenceli olmamasıydı.

Watch_Dogs: Çok büyük bir açık dünya ortamına sahip oyunda GTA'daki gibi etraftakileri öldürüp, polisten kaçmak yerine, kendi bilgi ağını kullanan yolsuz devlet birimini çökermeye çalışıyordunuz. Ancak karşımıza derin bir hikaye yerine, bir intikam alma görevi çıktı.

Mass Effect 3: Mass Effect 3 verdiği sözlerin çoğunu tutmuş olsa da, oyunun son 10 dakikasıyla birçok kullanıcıyı çok kızdırdı.

Star Fox: Zero: Star Fox: Zero, Star Fox 64'ü yeniden canlandırmak yerine, 20 yıl önce sevdiğimiz oyunu taklit etmeyi tercih etti. Üstelik oyunun denetimini kullanmak, bazen tam anlamıyla imkansızdı.

SimCity: SimCity 5 olarak da bilinen SimCity 2013 veya SimCity'nin sürekli olarak internete bağlı olmayı istemesi, büyük sorunlara yol açtı. Sunucularla ilgili sorunlar, bazı oyuncuların şehirlerini aylarca tasarlayamamasına yol açtı.

Duke Nukem Forever: 1990'ların sonlarında çıkan Duke Nukem 3D'nin devamı niteliğindeki oyun, 10 yıllık geliştirilme sürecinin ardından karşımıza pek ilgi çekmeyen seviyeleriyle çıktı. Oyun belki eğlencesiz değildi, ancak Duke Nukem, özelliğini kaybetmişti.

Godus: Molyneux'ün 10 aylık planlarının 2 yıla dönmesinin ardından karşımıza çıkan PC sürümü, yeterli değildi.

Metroid: Other M: Birinci ve üçüncü kişi gözünden oynanan aksiyon-macera oyunu, Nintendo ve Team Ninja ortaklığının başarısızlığının bir göstergesi oldu.

Aliens: Colonial Marines: Sonu mahkemelerde biten bir oyun olsa da, Colonial Marines'in asıl sorunu bu değildi. E3 2011'de gösterilen ilk demodaki yerler, oyunda bulunmuyordu. Demonun gösterildiği 2011'den 2013'te çıkan oyuna bir şeyler değişmişti. Aliens: Colonial Marines, kendi kişiliği olmayan, bir Halo taklidi gibiydi.

Hürriyet

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ?
KÖŞE YAZARLARI TÜMÜ
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
ÇOK OKUNAN HABERLER